domingo, 29 de julio de 2012

RODELLAR ... caminant pel riu.

Aprofitant la nostra estada a Osca, fem aquesta escapadeta  Diumenge a la tarda a un dels nostres reconets preferits, a Rodellar. Encara que no anem a escalar, com ha sigut el cas, és un llóc màgic. Només caminar jà t´omple. Les vistes, el riu, els ocells i la gent. I axi ho fem, una bona excursió i després fem un petit sopar al poble. Veure passar la gent avegades és un exercici enriquidor, i a sobre no et cobren rés. Després ens deixem perdre fins el Kalandraka per fer un talladet sota una lluna plena que ens fa gaudir tot i ser de nit del paissatge.

Accés: De la carretera que va de Barbastro direcció a Osca hem d´anar a buscar la N.240
direcció Biergue. Una vegada aquest poble, agafem la HU-341 direcció Rodellar

Aproximació: Deixem el cotxe a la població de Rodellar, normalment bastan ple de cotxes,
dons es un llóc força visitat. Una vegada creuem el poble, deixem una font a mà dreta i tot seguit a la dreta un camí en baixada, direcció als barrancs de Mascún i Otin. Tot seguin
el camí sempre recta, deixem enrera unes cases. Hi ha un moment que el camí fa una forta baixada direcció al riu. Allà remontem el riu, deixem enrera la surgencia i ens enfilem disfrutant del paisatge direcció la Cuca Bellostas.